dimecres, 4 de març del 2015

Open VallFosca 2015

Després de moooooooooooooooooooooooooooooolts dies d'inactivitat blogera, ens reenganxem amb la temporada 2015 de curses d'esquí de muntanya.

I amb quina millor cursa que la VallFosca.

després que no pogués fer l'edició de 2013 degut a què es va haver d'anul·lar per molt de vent: aquest any ja tocava!!! I així va ser, tot i que no les teníem totes, degut a la quantitat de neu caiguda al llarg de la setmana i al fort vent de divendres, però després d'una gran feina de l'organització, allà estàvem tots a les 10h del dissabte 28 de febrer esperant ansiosos el tret de sortida.

Després d'uns 2 km de pista, creuàrem l'embassament de Sallente per enfilar una canal, sense grampons, dreta i espectacular que va donar unes fotos molt xules des de l'helicòpter...

i des de dins!!!

Sortint d'aquí ens quedàven encara uns 500m+ abans de fer el 1r canvi. Una baixada rapida i sense gaires girs, abans d'encara la 2a i darrera pujada d'uns 250m més per encarar la baixada que ens duria a meta.
Aquesta estava dividida en tres parts: una 1a per unes pales de neu per anar a buscar un tub molt llarg i canyeru que ens duria a la presa i a la carretera, que ambels quàdriceps cremant, arribaríem a meta amb 2'18h, molt contents!!!!

Al final 29ns a la general i preparats i amb moltes ganes per afrontar la nostra primera Pierra Menta. Anirem informant!!!!

Les suporteers van donar un volt i ens van esperar a la baixada per animar-nos!!!

El cap de setmana el vam rematar diumenge amb la repetició de l'itinerari per seguir sumant metres.

Salut i metres!!! ahhhh i moooolta neu!!!