dijous, 1 de setembre del 2016

3a Travessa Queralbs Alp amb BTT

El dissabte 20 d'agost sortim de Queralbs en Joan, en Fran, els Alberts i el Vicente, amb la idea d'arribar a alp.
El dia no és gaire bo però després ho agrairem molt perquè no esns torrarà el sol.

Anem cap a Vilamanya i al trencant de Ventolà recollim al Marc. D'aquí al coll de les Barraques (on en Beto retorna cap a Queralbs) i seguim direcció a Dòrria, passant per un tram de descens endurero pel bosc brutal (sembla qu després de 3 edicions hem trobat la baixada bona!). On en Fran després d'una revolcada decideix tornar cap a Queralbs.

D'aquí enfilem cap a la creu de Maians i carenejem fins a la collada de Toses. Aqui per pista arribem a les Alabaus, on flaquejem i arribem alpeu de Roc Blanc. Aquest any, per variar, enfilem cap amunt i baixem per la pista de l'Estadi, bufffff!!!!!! déu n'hi do... quasi millor baixar-la esquiant!!! jeje

Parada per dinar la famosa hamburguesa amb foie, unes braves i unes clares per fer el darrer tram fins a Alp, per un bosc i un corriol que anomenem Le petite canadà.... pel que hem vist als videos, jeje

Ja a alp i després d'alguns farols, decidim agafar el tren fins a Ribes i acabar una gran jornada.

Us deixo el resum gràfic.