dimecres, 28 de març del 2012

Poca Traça 2012

Molt bones,

Aquí estem un altre cop!!! Contents pel paquet que va caure la setmana passada que ens va permetre poder gaudir d'una neu i un cap de setmana impressionants (tot i que sabem que serà bastant efímer!!!) però una mica tocats per la impactant notícia que, a través de les xarxes socials, ens vam assabentar que en Paraca ens deixava... un record per a ell i ànims pels seus!!!!

Bé, per començar una panoràmica de la muntanya visat des de la Fossa de la Geganta, feta el 17 de març, abans de caure el paquet.

I aprofitant el cap de setmana, tot i haver de caminar a mb els esquís i les raquetes a l'esquena, vam pujar al Puigmal!!! Valia la pena, tot i la patejada.

El cim del Puigmal, amb un cel amenaçador però que al final no va fer gaire cosa.... aquell dia!!!

Dissabte 24, amb en Nacho, vam anar a reconèixer una mica l'itinerari de la Poca Traça... i mireu quin paisatge, quin canvi respecte a la setmana passada....

I arriba diumenge!!! Després de l'entrega de dorsals, del briefing i d'equipar-nos... sortim!!! I ho fem molt bé!!! Agafem una bona marxeta i anem fent... en menys d'una hora ens plantem a la 1a canal a on fem el primer canvi:
 Aquí en Lluís dent la 1a transició.
 Acabem de pujar i aquesta és la pala que hem pogut gaudir... una neu pols impressionant!!!!

després d'aquesta espectacular baixada, ens toca una pujada de 250m força bona i suau, fent un tros de carena amb unes vistes brutals

I des d'onpodem veure ja la 2a baixada que ens espera... també amb una neu espectacular !!!

Després de gaudir de la baixada toca la 3a pujada, d'uns 450m llarga i força suau,i sota la vigilància del Pic de l'Infern ...

Arribarem al Pic de la Fossa del Gegant i d'allà amb 12' baixem directes a Núria, a on arribem 19ns amb 2'48h, després de fer 17km i 1700m positius.

Aquí us deixem el reportatge sencer de fotos.

També us adjentem la web de la Poca Traça a on trobareu les classificacions i algun video. I, també, unes fotos del CE Olot.

Apa, la propera cursa amb en Lluís patins... el Ral·li del CEC, el 15 d'abril!!!

Fins la propera.

PD: Per veure'n més: us deixo el Bloc del Nacho, q també ens va fer alguna foto i un video de l'arribada que en breu penjarem.

1. Molt bon recull de fotos tant dels dies previs com "in situ". Merci. Ja tinc ganes de tonar a la carga!

2. I gràcies per acollir-nos en l'agradable casa de cap de setmana...