dilluns, 4 de juny del 2012

Maig 2012

Ja tornem a ser aquí!!! ara feia dies que no us explicàvem res de res... millor dit!! Ara que revisem el bloc ens diu q des del 22 d'abril... uff com passa el temps!!! Bé el fet és que ja tornem a ser aquí! I per a posar-vos una mica al dia!!!

L'abril va passar com una exhalació (i el maig també!) i en Nacho ens fa uns apunts en el seu bloc. Us el posem perquè així veieu els dies des d'un altre punt de vista.


El tema és que amb el pont del treball, tot i el mal temps, vam poder aprofitar les últimes neus i quina passada... el dimarts va ser una jornada d'esquí d'aquelles que fins i tot els canadencs ens envegen!!! Va caure un Núria-Puigmal-pluviòmetre-Puigmal de Llo (x2)- Puigmal- Núria, en la que van caure un parell de baixades espectaculars!!!! Mireu les proves que vam fer amb la càmera:


El més de maig avançava i amb ell l'aniversari, entrenos, i el 17 de maig el BOSS!!!


Ja ho vam dir... però va ser una jornada per emmarcar!!! Quin concert! IMPRESSIONANT!!!!! Així obria el concert...

http://www.youtube.com/watch?v=gpTgX-QzYUg&feature=related

En aquest punt iniciem una nova experiència... el nostre hortet. amb enciams de tres tipus, cebes i carbassons.


Aquests prtopagesos amb salomon fan el que poden i a la setmana següent ja havien perdut els carbassons... per una tormenta que els va ofegar. I a data d'avui...els enciams iles cebes van creixent!!!!

Van passant els dies, amb la ressaca i van caient entrenos i arriba el primer objectiu de la temporada estival: l'UTBSTNS, vaja  l'ultra dels Bastions, que amb aquest perfil, prometia!!!!

I així va ser!!! 6'30h del dissabte 2 de juny i nyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeec!!! Sortida!!!


I així a primera fila sortia amb totes les ganes de menjar-me kilòmetres i desnivell!!! Faig un 1r tram de 36 km, passant per La Cuvil, Nevà, Planoles, Coll de les Barraques, Fontalba i Núria molt bons, i em planto a l'avituallament de Núria amb 6'08h. La Montse i en nacho allà m'estan esperant (després de veure'ns a Nevà i Planoles) per a canviar-me bambes, mitjons, menjar, veure... i a donar-me ànims i temes de conversa.... ja que tantes hores va molt bé canviar de xip!!!


Surto al cap de 20' direcció al Puigmal i aquí, igual que el temps, el meu cos comença a marejar la perdiu... la panxa fa el tonto, el cap vol iles cames també però i ha alguna cosa que fa que les cames no tirin com ho haurien de fer en pujada!!! Buah!!! 1'40h i faig el Puigmal... que llarg se m'ha fet!!!! I d'aquí a fer l'Olla... , entre les baixades i les llengües de neu em passa el temps volant, però les rampes de pujar al Finestrelles, Segre,... se'm fan eternes.... i ja no us dic per anar del Coll de la Marrana al Balandrau (5km, 500+ i 500-)... 2h!!!!!
Així anava de grogi!!!!jeje


Sort que la baixada per la carena fins al cerverís i d'aquí a Pardines (17km i 1400m-) els faig en 1'40h... i allà un altre cop els suporters!!! M'informen del que em queda dels ànims rebuts per wattsup, sms, trucades i sobretot, que espavili a arribar a Ribes que sinó la iaia no se'n va a dormir!!! Quina pressió!!!




I després del massatges i menjar (és un dir perquè des de Núria, feia unes 8h, no m'empassava resamb cara i ulls i de veure... ben poc!!!) cap al TAGA!!!!! Arjjjjjjjjjjjj!!! 2'22h per fer 8km i uns 900m+ quina agonia!!!!! No s'acabava mai!!! Sort dels controls que van baixar una mica a animar i d'allà al cim que no paraven de tocar els escallots!!!!
Bufffff!!! "Només" queden uns 5km i 1100m de baixada!!!! A sac!!! Sí, sí!! Si el Taga està en línia recta a sobre de Ribes... questa és la línia que vam seguir!!! I per rematar el dia, em salto les banderoles i faig un kilometret de res de reagl sort que em coneixia el terreny i quan em vaig adonar d'on era vaig pensar: "pa tras ni pa echar carrerilla!!!"
I una mica abans de les 2 de la matinada, amb 19'58h, arribava a l'arribada amb una obació de la Montse i en Nacho i de l'speaker (des d'aquí agrair-li la rebuda!!!) i de l'encaixada del director de cursa i de la gent d'organització que tant atens van estar al llarg de tot a la cursa i al final, oferint-me a aprt de la samarreta de finisher, un llom amb pà amb tomàquet i una estrella (que tot i que jo sóc més de Voll) em va entrar d'allò més bé (i la panxa.... res de res!!!).

Els resultats: http://www.elsbastions.com/pdfs/Inscritos-cat.pdf

Fotos vàries: https://plus.google.com/u/0/photos/114981989186572975145/albums/5750295407841930897

Reportatge de l'Ultra dels Bastions 2012:



Fins la propera... que esperem que no trigi tant!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada