dimecres, 5 d’abril del 2017

Adamello ski raid 2017

Després d'uns mesos d'inactivitat al bloc i de molta neu, sortides i curses em poso mans a la feina per actualitzar-me.

Primer de tot, si algú vol pot entrar al meu canal de Youtube per veure els darers videos de neu:
Curses com la Poca Traça, Bassiero, Cambre d'Aze, sortide per Núria....

Aquest diumenge 2 d'abril he tingut l'oportunitat de participar a una de les curses de la Grande Course. L'Adamello Ski Raid.

Cursa que es fa cada dos anys a la regió de Ponte di Legno. Allà ens vam trobar 750 persones amb ganes de festa.

A les 6 del matí enfilàvem cap al coll de Presena. 1500m + d'una sola tacada, la major part per pista, que feia ja la primera selecció. d'aquí saltàvem cap al refugi Mandrone i el Llac del mateix nom. Pells i cap al Canalino, on ens esperava una baixada per una canal molt dreta i gelada, que en comptes de canalino semblava una bolera....

Esquí per glacera direcció al refugi de Lobbia i d'aquí a la Cresta Crocce.
La baixada tranquil·la i després d'una gran travessia per glacera vam anar cap al paso Italiani i ja una gran baixada des de 3200 fins a uns 1800, on vam haver-nos de descalçar per arribar a Ponte di Legno corrent.

La cursa brutal, el recorregut molt xulo... però el temps no ens va acompanyar gens....

Aquí us deixo el link del video.

Així que dilluns com ens quedàvem i es va aixecar un dia esplèndid vam anar amb el telefèric fins a Presena per veure la zona i... brutal!!!!!

Vam anar fins a sota el Refugi de Lobbia, retallant per la glacera i vam veure la perspectiva i la gran magnitud de la cursa. Vam desfer el camí sota un dia escandalós i vam gaudir de la baixada per pista fins a l'estació intermitja i d'allà ja a cap a Ponte di Legno. Cotxe fins a Bérgamo. Avió i cap a casa.....

i fins la propera batalleta!!!