dilluns, 20 d’agost del 2012

Setmana de la Mare de Déu d'agost

Ja hi tornem!!!!!
Aquesta setmana ha estat vista i no vista…. Ja de per si, quan estàs de vacances, les setmanes passen ràpid però amb l’entreno per afinar (que diuen...) ha passat encara més!!!
Una setmana marcada pel Sol i la calor!!!
Dilluns una mica de bici. Dimarts una mica de treball de força i a córrer... Tot això amb una sessió de riu i aigua freda per a relaxar!!!

Gra de Fajols i Bastiments

Dimecres tocaven 4 horetes i surto de Queralbs direcció al Puigmal i baixo per la carena fins a buscar el camí vell i d’aquí a buscar la canal i el camí de Daió a fer la sessió de riu amb la Montse, l’Eva, en Jordi, la Rosa i en Packs. Avui surten 17km amb 4500 metres de desnivell acumulat.
Volta de Dimecres

Dijous una horeta suau de carrera...

Divendres anem a Andorra a fer un vol i, de passada, fer unes adquisicions... de tornada passem pel nou túnel que uneix la Massana i Encamp (simplement impressionant!) i cap a Puigcerdà. I d’allà cap a Queralbs.

Dissabte, aprofitant l’entreno de 8 hores que tocava, estreno bambes i faig cap cap a Núria. D’aquí cap a Eina, 9Fonts i 9Creus. El coll estava molt i molt ple... enfilo cap al Pic de l’Infern, el Fresser i després tot el tarteram del Bastiments (realment es fa més fàcil amb els esquís al peus, jeje!!!). Tot fent la carena enfilo cap a la cabana de les Marmotes i cap a l’antic refugi d’Ulldeter. Fins aleshores,tot i fer alguna baixada, tinc la sensació d’haver estat pujant tota l’estona... però res, toca pujar cap al coll de la Marrana i al Gra de Fajol. D’aquí encaro la carena, que feia temps que tenia a la recàmera per fer, cap al Pic de Tirapits. Una carena que deu n’hi do... amb la calor que feia espategar les pedres al coll de Tres Pics decideixo baixar cap al refugi de Coma de Vaca. De camí paro a dos petits i reduïts corriols per a refrescar-me. Les marrades, calor, el pont del Fresser, més remullades als corriols, Salt del Grill, Central de Daió, La Farga i cap a casa.... buff!!! Surten 7’40h, 34 km i 6500 metres de desnivell acumulat.
Per rematar-ho i recuperar líquids que millor que unes claretes al Litus!!! Ha valgut la pena,només per les claretes i l’arròs amb conill per recuperar!!!

Gràfica i Volta de dissabte

Arriba diumenge, i 8 horetes més per endavant. Avui des de Núria enfilo cap al Puigmal i d’aquí enfilo la carena cap a la collada de Toses. Cauen 4 gotes i el cel està cobert i això fa que es corri bé... A la collada s’aixeca el dia i la calor comença a ofegar!!! Però enfilo per una pista cap a les Alabaus. D’aquí tot flanquejant vaig cap al coll la Creuta i d’aquí agafo tota la carena cap a Costa Pubilla i la Cuvil. D’aquí ja tot baixada fins a Campelles i sota el sol espategant, em trobo la font desitjada SECA!!!!!! ARJJJJJJ. Bé, miro el rellotge i calculo que arribo a agafar el Cremallera de les 16’30h a Ribes... i dit i fet!!! Tot i anar sec apreto i baixo ràpid, gairebé massa perquè una mica més i mejo l’herba!!! Però paga la pena perquè arribo a l’estació de RibesVila i tinc temps de refrescar-me i netejar-me el moreno que m’havia sortit..jeje!!! D’aquí només fer temps per a fer les claretes de rigor!!! I aquest cop amb patates per acompanyar!!!
Avui surten 8’15h, 6400m de desnivell acumulat i 48km!!! No està malament!!!!

Gràfica i Volta de diumenge

Poca broma de setmana i a partir d’ara ha mantenir i a anar restant dies!!!