dimarts, 1 de març del 2016

Altitoy 2016

Després del cap de setmana passat que vam triomfar a Tavasacn amb la 1a cursa per equips de la temporada, sembla que aquest cap de setmana, 27 i 28 de febrer, ens tocarà una cursa amb mal temps.... Si més no això és el que ens estan venent durant tota la setmana.

De moment dijous v fer la logística de deixar tots els nostres trastos al cotxe del Lluís i la Beth. I divendres en sortir del cole... Carretera i manta. A veure que ens depara el cap de setmana.

El viatge es fa un xic llarg però a la una d la matinada estem al llit....

I a les 4'30h sona el despertador!!!! Arjjj, però si ens acabem de posar!!!

Rutina, esmorzar i a les 6h agafem el bus que ens porta fins al capdemunt de l'estació d'esquí de Bareges. Pujem caminant un kilòmetre, sota una nevada intensa, i allà ens trobem a l'Imma i al Feliu que ens tenen preparat els dorsals.

Amb el temps just de posar-nos-els, control de DVA i sortida!!!! Buffff que just ens ha anat tot plegat.
Per davant un itinerari d'emergència degut al mal temps, neu i boira: 5 pujades amb 2100m postius. A veure que tal!

Les dues primeres pujades són curtes i suaus, les fem bé. A la 3a pujada ens trobem a les nostres millors suporters, donant'ho tot. Una pujada curta a peu i pells un altre cop per encarar la pujada més llarga del dia amb 600+. Aquí comença el nostre periple amb les pells: en Lluís comença a perdre la cola de les pells i fa que es pari a canviar-la i ha haver de tornar a agafar el ritme. Així anirem al llarg de l'etapa, fent fins a 6 canvis de pells, a part dels obligats. Jo aguanto amb unes pells les 3 primeres pujades i les dues següents amb un altre joc, que perdo just a 20m del darrer canvi!!!!

De la resta d'etapa destacar un corredor que fem al mig de la 5a pujada i les baixades que les fem totalment a cegues, per intuició, de la boira que hi ha.

L'arribada la fem corrents amb els esquís a l'esquena i la Montse ens maca el xip!!! I la Beth ens fa fotos des de meta.

Al final 2000+, en 21km i 3'43h.

La baixada amb el bus força caòtica, ens recorda a fa 2 anys que vam pillar molt. Després d'una hora sota la nevada intensa, agafem el bus i podem arribar a l'apartament per entrar en calor, dutxar-nos, dinar i fer una migdiadeta que va de fàbula.

Brifing, sopar i a dormir que demà una altra tanda, molt suau pel que havia de ser... Al final, per problemes de meteo i amb l'estació d'esquí, farem el mateix itinerari que avui a partir de la 3a pujada.

Diumenge el despertador sona a 3/4 de 5, més o menys com ahir a diferència que a les 22h ja dormíem!!!
Rutina i bus, again!!! Però avui arribem molt bé de temps i ens hem d'esperar al pàrquing de les llevaneus una horeta bona.

A les 8h en punt cap amunt!!!!!

De l'itinerari res a destavar que no sigui la canaleta que vam fer ahir i el rollo de les desenganxades de pells en un i en l'altre.

Al final 1320+, en 15km i 2'32h.