dimarts, 1 de març del 2016

Espot i Certascan 2016

Al llarg d la setmana de15 de febrer "enredo" al compi d curses a fer el pack del cap de setmana de curses: Dissabte crono a espot i diumenge la 1a cursa per equips de la temporada. I li costa poc deixar-se enredar.
Així que dissabte a ls 5'30h el paso a buscar i enfilem cap a Espot. Ens plamtem a lloc una mica abans de les nou del matí (aventatges de matinar, que vas sol!!!).

Recollim dorsals, ens equipem i a escalfar.

El dia és radiant i sortim con lo puesto, com els cracks!!! Jeje
10h sortida. Buffff quin ritmasu!!!! Això no ho aguanto!!! I amb les primeres rampes menys!!! Amb tot aguanto i al tros de planer em recupero una mica. Estic bé i aguanto un bon ritme i decideixo atrapar a un grupet de 3 que tinc a uns 50m. Em costa però al següent replà els atrapo i em poso al davant seu i tiro del grup. Però a la darrera pala em passen els 3 i un quart. Arjjjjj
Amb tot aguanto darrere seu i al sortir al darrer tram pla decideixo apretar i jugar-me-la. Adelanto a un!!! Buahhh, cagada!!!! Falta una rampeta d'uns 50m i sobre la línia d'arribada em passa!!!
Quin final!!!!! Ens felicitem i recuperem l'alè...

Al final 17è a la general i 4t a màsters 40!!!!
720m positius en 3km i 39'05", pas mal!!!

En Lluís entra apretant i amb bona cara!!!

Avituallem una mica i ens anem amb en Josep, l'Anna i la seva colla a estirar una mica les cames cap al coll de on s'obre una panorica espectacular del pirineu, amb la Pica en primer terme, Portainé,...
Una bona estirada de cames... Una cervesseta, podi i anem a dinar a Espot, de cap a un restaurant recomanat, encert total!!!!

Acabem la tarda a Ainet, a on dormim a una pensió, i a Tavascan on anem a recollir dorsals i escoltem una xerrada d'allaus que dóna en Xavi Fanlo.

Tot seguit ens fan el brifing i pinta mooolt bé.

Recorreguts Certascan 2016

Quan acaba vaig a saludar i a conèixer al Roger, el director de la cursa, que treballa amb l'Anna.
Sopar a la pensió on coincidim amb l'Isra, n'Ignasi, campions de màsters40 de la temporada passada, i en Roger i en Jordi que amenitzen el sopar amb batalletes de la PDG.

Diumenge comença radiant i amb temperatura baixa però que es presenta un dia brutal de sol i calor, amb ventet que rebaixarà la sensació de calor.
Arribem al pàrquing de l'estació de Tavascan i rutina: pells, motxilla,.... Escalfem i sortida!!

No porto ni 100m i se'm bloqueja la fixació dreta. Cagada i de les grans!!!! Paro, trec esquís i apretada per enganxar al Lluís i a en Xavi Juanola, que s'ha quedat sense equip i s'ha posat en el nostre. Fem el trio!!!
La primera pujada és de 750m i es fa bé. La baixada és ràpida i és deixa fer bé.
Encarem la 2a pujada llarga però suau... A l'arribar al cim una baixada una mica guarrilla i planera ens porta a una pujadeta suau per enfilar un tubo amb una neu molt bona.
Pells i pala dreta a buscar la canal a peu, que ens deixa a una altra baixada directa amb neu crosta i que les cames ja es comencen a quiexar!!! Ja només en queda una!!! Tram a peu, pells, tram a peu i ja amb les pells fins a encarar la baixada final fins a meta, per entremig de boscos, nolt xula i distreta.

Al final 3'17h, en 16km i 2000m positius en una cursa molt xula i ben buscada en la que vam disfrutar mogollon!!!!
Podis i dinar per rematar una gran jornada.

Felicitats a l'organització de la cursa i apuntada està per d'aquí a dos anys!!!

I de baixada... Un premi pel cos!!!

I l'altra meitat del bloc..... A Sant Sebastián, que pel que han explicat gairebé ni van menjar, ni beure, ni gaudir de la ciutat... Apenas!!