dimecres, 21 d’agost del 2013

Dimecres 21

Avui el dia s'ha aixecat tant bo com el d'ahir... I no ens hem pogut estar d'anar al peu del gran Matterhorn.

> Així que ens hem llevat d'hora(a algú li ha costat més que a l'altre). Esmorzar de bufet per carregar piles, motxilla i a agafar el Bubble que ens deixarà a Schwarzsee a 2552m, a canvi d' uns quants CHF però a aquestes alçades no val a forçar ja que estem a dos dies de la Matterhorn Ultraks objectiu de la temporada...i es presenta disputada jeje.
> Total que a les 10h ens posem a caminar direcció Hornli Hutte. Per davant 5km i 700m +.,. Sota la mirada impressionant colòs. Buahhh!!! Amazing! Uncreiable!!! Sense paraules per a descriure el tros de muntanya que tenim al damunt.

La pujada la fem molt bé i amb molta gent i quan arribem al refugi passem per darrera, atravessem el wc apestós  i la zona d'acampada i ens posem a sota la cresta Hornli i fem la típica foto de guiri... Però mola!!!

> Després d'invertir uns 40' contemplant....baixem a dinar al costat de l'estació del bubble, amb les vistes del Matterhorn, sol i música.
> La baixada ens serveix per veure per on pujarà la cursa des de Furi.
> Passeig per Zermatt la part i botigues que no coneixíem. Cervesseta, bonus. Spa i zona d'aigües millorada des del primer dia...ja que ara hem descobert el solarium i ja ens baixem el llibre...