dijous, 7 d’abril del 2016

Setmana Santa 2016

Després de dinar a Esterri, marxem cap a Ordino a passar un parell de dies abans de quedar-nos ja afincats a Queralbs.

Dilluns sortim a voltar amb en Pep i en Sergi.  Fem una volta xula on les cames pateixen i molt del dia anterior.
Al pàrquing, el Pep m'ensenya com posar-se la corda per la Patrulla.




Dimarts ens llevem amb un dia radiant a Ordino però a Arcalís fa un dia de gossos. Anem amb la Montse fins el bar de l'estació i jo vaig fins a coll de Rates i fins al capdamunt de l'estació, perquè el dia no deixa fer res més. A la baixada em trobo a la Montse i ella segueix a descobrir la zona i jo la passo a buscar més avall.
Dinem, anem de compres per Andorra (cosa que feia dos anys que per una cosa o una altra no havíem pogut), ens firem i ja enfilem cap a Queralbs. Ens instal.lem i ja enfilem el segon tram de les vacances.

Dimecres 23 anem a la Molina. Per què, si ara hi ha neu a Núria??? Doncs perque arriba la Volta!!! Matí d'skimo on faig el Puig llançada i de baixada, al coll de pal, em trobo la Montse i l'eva, que han pujat amb raquetes i esquís. Les deixo i faig una Tossa.





Ens trobem a la furgo. Ens tornem a firar, dinem i a fer claca a la Volta.
Veiem el 1r pas per la Molina. Bufff quin nivellàs!!! Han passat com un tiro!!!
Ens dóna el temps per anar a la línia d'arribada, agafar lloc i volen per davant nostre.... Mola veure-ho en directe però per veure-ho bé... A la tv!!!
Busquem l'Àlex i estem amb ell una estona, fins que ha de marxar amb l'equip.

Dijous surto a fer un 9creus, vall de coma de vaca, pujar cap a Fontnegre i baixar per la canal. 3'15h i 1400+ de triomfada!!!






Divendres pujem plegats i la Montse marxa amb l'eva, l'elsa i la Mònica, jo marxo amb l'Albert en Pere i el Beto. Elles van cap a 9creus i nosaltres fem un torrent de Fontnegre i jo ja em retiro perquè l'endemà toca skimarathon.







A dinar s'apunten en Jordi i la Maria que es queden fins diumenge.
Dormir d'hora i skimarathon!!! (Linkar amb el bloc)

Diumenge amb un dia rúfol, sortim amb l'eva direcció 9creus per sortir de la zona de confort... I hi sortim!!!!
Dinar amb la colla del CSI a can constants i relax!!!

Dilluns recollim tooots els trastos i cap a Tona a fer de padrí... I a la tarda amb l'Emma també!!!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada