dimecres, 11 d’agost del 2010

ULTRA ANETO

Sense temps per descansar ni pensar-s’ho gaire ja estem a Benasque a l’hostal de la nostra amiga MariPaz. I el dissabte 31 de juliol, a les 6 del matí ja estem a la cua buscant el dorsal i la bossa de regals (bé millor dit de petites mostres de productes. No fos cas!!!). Una petita observació: començar a donar els dorsals el divendres a la tarda…

Després control de material. Com a novato ho ensenyo tot (bé, tot tot…) i em tiren enrera una samarreta llarga perquè no es prou gruixuda… no t’enganxes perquè tens les de perdre, però darrera teu passa un “pro” i ensenya les coses per sobre, veus mini-motxilles,… i això em fa pensar en una segona observació. O tots moros o tots cristians…

Comença la cursa i vaig fent amb diferents companys de viatge… però a mesura que va avançant la cursa (més a poc a poc del que a mi m’agradaria…) véus que, molt bé t’has de buscar la vida, però es podrien haver gastat uns quants € dels 78 de la inscripció a repintar les senyals de GR o d PR.



Arribo a Viella amb 10h, molt millor de les meves millors previsions. Això rutlla!!! Però allà només tens la motxilla que t’ha portat la organització i un trist brou i aigua… Per favor!!! Molt bé que sigui una cursa d’autosuficiència.. però llavors que no et clavin 78€ a la inscripció!!!!

Després de 21’05h acabo el trail, tocat de peus però molt bé físicament, fins i tot he corregut els darrers 11km!!! I la fan nº1 allà estava!!





I tot l’esforç, per a què?? Doncs per això!!!



A veure que tal la UTMB!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada